- Smulkiau
-
Paskelbta: 2021 Kovas 26, Penktadienis 10:06

- Smulkiau
-
Paskelbta: 2021 Vasario 25, Ketvirtadienis 15:48
Programa |
Europos socialinio fondo agentūra |
Projekto pavadinimas |
Praktinių įgūdžių įgijimas Karaliaus Mindaugo Sektoriniame centre |
Projekto numeris |
09.4.1-ESFA-T-736-02-0016 |
Projekto vykdytojas |
Karaliaus Mindaugo profesinio mokymo centras, Lietuva |
Projekto partneriai |
Alytaus profesinio rengimo centras
Jonavos politechnikos mokykla
Kėdainių profesinio rengimo centras
Marijampolės profesinio rengimo centras
Profesinio mokymo centras “Žirmūnai”
Tauragės profesinio rengimo centras
Viešoji įstaiga Elektrėnų profesinio mokymo centras
Viešoji įstaiga Panevėžio profesinio rengimo centras
Zarasų profesinė mokykla
|
Projekto trukmė |
18 mėnesių, 2020 m.lapkritis – 2021 m. balandis |
Projekto tikslas ir esmė |
Tikslas – padidinti profesinio mokymo atitiktį darbo rinkos poreikiams, skatinant praktinių įgūdžių įgijimą Kirpimo, grožio ir susijusių paslaugų sektoriniame praktinio mokymo centre.
Pagrindinis rezultatas: 280 mokinių, besimokančių pagal formaliojo profesinio mokymo programas iš 9 profesinių mokyklų, įgis naujus praktinius įgūdžius kirpimo, grožio ir susijusių paslaugų srityje. Tokiu būdu bus sustiprintos mokinių pozicijos (konkurencingumas) įsidarbinant, o taip pat sprendžiama darbo rinkos paklausos problema – kvalifikuotų specialistų paklausos poreikis. Projekto veikloje dalyvausiantys mokiniai, mokysis pagal masažuotojo, kirpėjo, kosmetiko, siuvėjo, floristo, visažisto ir paramediko modulines profesinio mokymo programas.
|
Projekto bendras biudžetas |
100 000 EUR |
Projekto finansavimo šaltinis |
Projektas finansuojamas iš Europos socialinio fondo lėšų. |

- Smulkiau
-
Paskelbta: 2020 Gruodis 21, Pirmadienis 14:49

- Smulkiau
-
Paskelbta: 2020 Lapkritis 06, Penktadienis 06:13

- Smulkiau
-
Paskelbta: 2018 Lapkritis 27, Antradienis 14:24

„STUDENT – DRIVEN LEADERSHIP SKILLS DEVELOPMENT PROGRAMME IN VET SCHOOLS“
„MOKINIŲ ĮGYVENDINAMA LYDERYSTĖS ĮGŪDŽIŲ VYSTYMO PROGRAMA PROFESINĖSE MOKYKLOSE“
Projekto įgyvendinimo laikotarpis: 2018 m. lapkričio 1 d. – 2020 m. spalio 31 d.
Projekto biudžetas: 183 079,00 eur.
Projekto koordinatorius: VšĮ Panevėžio profesinio rengimo centras
Projekto partneriai:
National Management School (Bulgarija)
PIKC Kuldigas Tehnologiju un tūrisma tehnikums (Latvija)
National High school in Finance and Business / Natsionalna finansova - Stopanska gimnaziya (Bulgarija)
Šolski center Velenje (Slovėnija)
Bridging to the Future LTD (Jungtinė Karalystė)
Pagrindinis projekto tikslas parengti SLEVET lyderystės programą, skirtą profesinių mokymo įstaigų mokinių lyderystės ir verslumo gebėjimams, požiūrio ir mąstysenos plėtojimui.
Projekto tikslai:
Sukurti SLEVET lyderystės metodologinį gidą, skirtą lyderystės ugdymui ir verslumo įgūdžiams gerinti bei pakeisti profesinių mokyklų mokinių požiūrį ir mąstymą.
Sukurti ir plėtoti SLEVET metodologijos vadovą.
Sukurti ir išbandyti SLEVET mokymo įrankį.
Populiarinti SLEVET lyderystės programą profesijos mokytojų bendruomenėse projekto partnerių šalyse ir Europoje.
Numatomi projekto rezultatai:
Parengtas mokymo įrankis (SLEVET metodologinis gidas).
Apmokyta 12 mokytojų būti fasilitatoriais papomokinėse veiklose profesinėse mokyklose.
Apmokyti 36 mokiai mentorystės ir instruktavimo „Bendraamžis bendraamžiui“ lyderystės programoje.
80 mokinių dalyvaus „bendraamžis bendraamžiui“ lyderystės programoje.
1 000 dalyvių informaciniuose renginiuose.
150 dalyvių projekto sklaidos renginiuose.
Šį projektą finansuoja Europos Sąjunga.
- Smulkiau
-
Paskelbta: 2018 Lapkritis 21, Trečiadienis 10:03

- Smulkiau
-
Paskelbta: 2018 Lapkritis 16, Penktadienis 08:29

Viešoji įstaiga Panevėžio profesinio rengimo centras kartu su Regioniniu inovacijų vadybos centru ir Venspilio technikumu birželio 1 dieną pradėjo įgyvendinti 2014–2020 m. Interreg V-A Latvijos ir Lietuvos programos projektą „Aukšto lygio žinių, praktinių įgūdžių ir supratimo diegimas reikalingas geresniam užimtumui regionuose“ (Deploy-skills), Nr.LLI-415.
Projekto įgyvendinimo laikotarpis: nuo 2018-06-01 iki 2020-05-31.
Bendras projekto biudžetas – 188 266,75 EUR, finansuojamas iš Europos regioninės plėtros fondo.
VšĮ Panevėžio profesinio rengimo centro projekto biudžetas – 75 927,00 eur.
Projekto tikslas:
Didinti įsidarbinimo galimybes ir skatinti besimokančius įgyti įgūdžių, kurie jiems padėtų kilti karjeros laiptais, tuo pat metu suteikiant besimokančiųjų gebėjimų ir įgūdžių pripažinimą kaip įrodymą, reikalingą sėkmei darbo vietoje.
- Smulkiau
-
Paskelbta: 2017 Spalio 12, Ketvirtadienis 09:29

2017 m. rugsėjo 1 d. – 2019 m. rugpjūčio 31 d. įgyvendinamas Erasmus+ KA2 strateginės partnerystės projektas “DECO2 – Key competences development using the opportunities of digital era”, Nr. 2017-1-LT01-KA202-035273 (Finansuojamas Europos Komisijos).
Projektas DECO2 – tai pirmojo projekto “DECO – key competences for career designing in cooperation with labour market”, įgyvendinto 2014-2016 m., tęstinė dalis.
Šį projektą ateinančius 24 mėnesius įgyvendins VšĮ Panevėžio profesinio rengimo centras kartu su kitais partneriais iš 4 Europos Sąjungos šalių iš Lietuvos, Ispanijos, Bulgarijos ir Turkijos. Projekto partnerystę sudaro 8 organizacijos apimančios 2 sektorius – profesinio mokymo institucijas bei organizacijas, turinčios patirties karjeros planavime, bendradarbiavime su darbo rinkos atstovais.
Projektas skirtas keletui tikslinių grupių – profesinių mokyklų karjeros konsultantams, profesijos mokytojams, vadovams, organizacijoms, susijusioms su profesiniu mokymu ir darbo rinkos atstovams.
Intelektinis produktas, kuris bus sukurtas, įgyvendinant projektą – mokymo programos parengimas bendrųjų kompetencijų vystymui, kokybiško mokymo užtikrinimui, skirtos profesinio mokymo įstaigų karjeros koordinatoriams, mentoriams, bendradarbiaujant su darbo rinkos atstovais.
Projektas DECO2 – tai pirmojo projekto “DECO – key competences for career designing in cooperation with labour market”, įgyvendinto 2014-2016 m., tęstinė dalis, kurio tikslas sukuriant naują mokymo programą ugdyti reikalingas kompetencijas ką tik profesiją įgijusio jaunuolio sėkmingam integravimui į darbo rinką. Šiuo projektu norima pabrėžti naujų technologijų svarbą kvalifikuotų darbuotojų integravime nuolat kintančioje darbo rinkoje. Siekiant pagerinti šių paslaugų teikimo kokybę ir prieinamumą bus rengiama nauja mokymų programa, tinkama ne tik kompetencijų kėlimo seminarams, bet ir mokymuisi nuotoliniu būdu elektroninėje erdvėje. Taip pat sukurtoje bendroje internetinėje platformoje profesinių mokyklų karjeros konsultantai (mentoriai) galės rasti atsakymus į jiems rūpimus klausimus, reikiamą informaciją, bus pasiekiamos partnerių internetinės svetainės. Dauguma informacijos sklaidos bus atliekama per skaitmeninius kanalus (tinklus, tinklaraščius, socialinius tinklus ir t.t). Projekto veiklomis siekiama išspręsti problemas, aktualias partnerių šalyse ir tuo pačiu visoje Europoje. Veiklos rezultatai palies profesinių mokyklų karjeros konsultantus, praktikos mokytojus, vadovus, darbdavius ir kitus suinteresuotus asmenis.
Projekto metu, įgyvendinamomis veiklomis, pritaikant naujausias technologijas, siekiama:
- paskatinti profesinių mokyklų karjeros konsultantus profesiškai tobulėti;
- suteikti profesinių mokyklų mokiniams galimybes ugdyti kompetencijas, reikalingas sėkmingam integravimuisi į darbo rinką;
- plėtoti darbdaviams aktualias paslaugas bendradarbiaujant su profesinėmis mokyklomis ir organizacijomis ekspertėmis;
- užtikrinti kvalifikuotų darbuotojų poreikį darbo rinkoje.
Projekto biudžetas 167 954,00 Eur
Projekto partneriai:
- VšĮ „Panevėžio profesinio rengimo centras“ (projekto koordinatorius) (Lietuva)
- Všį „Panevėžio verslo konsultacinis centras“ (Lietuva)
- Metodo Estudios Consultores SLU (Ispanija)
- Centro Integrado Publico de Formacion Profesional Misericordia (Ispanija)
- Emin Kasapoglu Cok Programli Anadolu Lisesi (Turkija)
- Tarsus Ticaret ve Sanayi Odasi (Turkija)
- Profesionalna gimnazia po podemna, stroitelna i transportna „G. S. Rakovski“ (Bulgarija).
- National Management School (Bulgarija)
Šį projektą finansuoja Europos Sąjunga. Daugiau informacijos apie projektą
https://www.facebook.com/deco2erasmus/
https://deco-2.weebly.com/
- Smulkiau
-
Paskelbta: 2015 Rugpjūtis 15, Šeštadienis 14:03

„STATYBOS SEKTORINIO PRAKTINIO MOKYMO CENTRO ĮKŪRIMAS PANEVĖŽIO PROFESINIO RENGIMO CENTRE“
PROJEKTO Nr. VP3-2.2-ŠMM-13-V-03-020
Viešoji įstaiga Panevėžio profesinio rengimo centras įgyvendino projektą „Statybos sektorinio praktinio mokymo centro įkūrimas Panevėžio profesinio rengimo centre“, pagal 2007-2013 m. Sanglaudos skatinimo veiksmų programos 2 prioriteto „Viešųjų paslaugų kokybė ir prieinamumas: sveikatos, švietimo ir socialinė infrastruktūra“ VP3-2.2-ŠMM-13-V priemonės „Profesinio mokymo infrastruktūros plėtra“.
VšĮ Panevėžio profesinio rengimo centre įkurtas statybos sektorinis praktinio mokymo centras, kuriame sudarytos sąlygos rengti aukštos kvalifikacijos statybos specialistus. Centro bazė tapo atitinkanti verslo įmonių reikalavimus ir lūkesčius. Projekto metu buvo pastatytas naujas pastatas, kuriame įkurtos medienos apdirbimo ir medinio pastato surinkimo dirbtuvės. Rekonstruoti garažas ir ūkinis pastatas, kuriuose įkurtos dirbtuvės: dažymo, mechanizuoto dažymo, tinkavimo ir plytelių klojimo, gipskartonio montavimo, apdailos technologijų darbams atlikti. Modernizuotos buvusios dirbtuvės, kuriose įkurta: metalo suvirinimo, elektros sistemų montavimo, vamzdynų montavimo, vandentiekio ir nuotekų montavimo, šildymo sistemų montavimo, pastatų mechatronikos ir technologijų mokymo dirbtuvės. Rangos darbu vykdė AB „PANEVĖŽIO STATYBOS TRESTAS“. Techninę priežiūrą vykdė Antano Kievino IĮ.
Statybos sektorinio praktinio mokymo centro veiklai vykdyti įsigyta medienos apdirbimo staklės, suvirinimo ir mokomoji elektros instaliacijos įranga, įvairūs statybos įrankiai, prietaisai, įranga ir įrengimai. Įrangai panaudota daugiau kaip 400 tūkstančių eurų. Įrangos tiekėjai UAB „Elremta“, ASELA UAB, UAB “Santechvita“.
Statybos sektorinio praktinio mokymo centro veiklai vykdyti įsigyti baldai, kuriems panaudota daugiau kaip 66 tūkstančiai eurų. Taip pat įsigyta kompiuterinė įranga, kuriai panaudota daugiau kaip 31 tūkstantis eurų.
Statybos praktinio mokymo centro įkūrimas skatins dirbančiųjų skirtingose mokymo įstaigose bendradarbiavimą, patirties sklaidą, bendrų seminarų ir mokymų rengimą, sudarys galimybes vykdyti bendrus statybos sektoriaus technologinius tyrimus bei rengti darbo rinkai reikalingas mokymo programas. Tikimasi padaugės norinčiųjų mokytis statybininko, pastatų inžinerinės įrangos derintojo, mechatroniko profesijų.
Statybos praktinio mokymo centro įkūrimui pagal Sanglaudos veiksmų skatinimo programą ir iš Lietuvos valstybės biudžeto skirta daugiau kaip 3 milijonai eurų.
- Smulkiau
-
Paskelbta: 2015 Liepa 06, Pirmadienis 11:58

Erasmus+ programos 2 pagrindinio veiksmo Strateginės partnerystės projektas
„DECO – „Key competences for career designing in cooperation with labour market“
Nr. 2014-1-LT01-KA202-000633
Projekto partnerystę sudaro 8 organizacijos iš 4 Europos Sąjungos šalių (Lietuvos, Bulgarijos, Turkijos ir Ispanijos), apimančios 2 sektorius – profesinio mokymo institucijas bei organizacijas, patyrusias karjeros planavime, bendradarbiavime su darbo rinkos atstovais.
Projekto tikslas yra identifikuoti bendrąsias kompetencijas, kurios reikalingos profesinių
mokymo įstaigų mokiniams, lengviau integruotis į darbo rinką, bei paruošti gaires profesinių mokyklų karjeros konsultantams bendrųjų kompetencijų vystymui.
Gairės bus rengiamos bendradarbiaujant su darbo rinkos atstovais, siekiant užtikrinti jų
atitikimą darbo rinkos poreikiams.
Projektas yra skirtas keletui tikslinių grupių – profesinių mokyklų karjeros konsultantams,
profesijos mokytojams, vadovams, dalininkams, organizacijoms, susijusioms su profesiniu mokymu ir darbo rinkos atstovams.
Intelektinis produktas, kuris bus sukurtas, įgyvendinant projektą – gairės, bendrųjų
kompetencijų vystymui, skirtos profesinio mokymo įstaigų karjeros koordinatoriams, bendradarbiaujant su darbo rinkos atstovais.
Projekto metu vyks šios veiklos:
- Darbdavių apklausa, kokias bendrąsias kompetencijas profesinių mokyklų mokiniai įgyja.
- Geroji patirtis, mokant bendrųjų kompetencijų profesinėse mokyklose bei apvalaus stalo diskusijos su darbo rinkos atstovais.
- Informacijos apibendrinimas, naudojantis duomenimis gautais darbdavių apklausos metu bei apvalaus stalo diskusijose.
- Gairių rengimas, bendrųjų kompetencijų vystymui, skirtų profesinio mokymo įstaigų karjeros koordinatoriams, bendradarbiaujant su darbo rinkos atstovais.
- Gairių pritaikymas pagal nacionalinius poreikius.
- Pritaikytų ir adaptuotų gairių pagal nacionalinius poreikius, pristatymas suinteresuotoms šalims visose projekto partnerių šalyse (Lietuvoje, Bulgarijoje ir Turkijoje).
- Projekto susitikimai Turkijoje, Ispanijoje ir Bulgarijoje.
Projekto įgyvendinimo laikotarpis – 2014-09-01 iki 2016-08-30.
Projekto pristatymas
- Smulkiau
-
Paskelbta: 2015 Birželio 17, Trečiadienis 12:00
Projektas ,,NOVATORIŠKUMAS ES PLAUKŲ IR GROŽIO PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ
SEKTORIUJE KURIANT PALANKIAS SĄLYGAS SAVARANKIŠKAM KARJEROS PLĖTOJIMUI“
Nr. 2014-1-LT-01-KA102-000222
Tobulinti plaukų ir grožio priežiūros specialistų profesines kompetencijas ir
Projekto tikslas: atnaujinti sektoriaus mokymo programas numatant kūrybiškumo ir verslumo gebėjimų ugdymo svarbą mokinių savarankiškos karjeros plėtojimui.
Projektą įgyvendina |
- VšĮ Panevėžio darbo rinkos mokymo centras
- VšĮ Vilniaus Žirmūnų darbo rinkos mokymo centras
- VšĮ “Kauno Naujamiesčio darbo rinkos mokymo centras“
- VšĮ Klaipėdos profesinio mokymo ir reabilitacijos centras
- VšĮ Panevėžio profesinio rengimo centras
|
Projekto trukmė Nuo 2014-06-01 iki 2015-05-31
Finansavimo
šaltinis
|
Erasmus+: Leonardo da Vinci KA1 programa
|
Projekto veiklos: Projekto tikslui pasiekti įgyvendintas dviejų savaičių trukmės personalo praktikos/darbo stebėjimo vizitas į Jungtinę Karalystę, Plymuto miestą,
Cornwall koledžą.
Į vizitą vyko 6 kirpėjus rengiantys profesijos mokytojai.
Projekto įgyvendinimo metu apibendrinus įgytas patirtis parengta kirpėjo neformali mokymo programa, suorganizuota atvirų durų diena Panevėžio miesto bendrojo lavinimo mokyklų mokinėms bei baigiamasis seminaras.
Vizitas į Jungtinę Karalystę (nuo 2014-11-24 iki 2014-12-05):
Vizito metu dalyviai patobulino profesines technologines kompetencijas (atliko praktiką) Plymuto mieste Cornwall koledže. Atlikdami praktinių įgūdžių tobulinimą dalyviai įgijo žinių kirpėjų praktinio mokymo gerinimui. Praktinių įgūdžių tobulinimo veiklos sudarė didžiąją vizito programos dalį. Profesinių technologinių
kompetencijų tobulinimas apėmė tokias temas:
1. Naujausios kirpimo technikos, kirpimo stiliai ir plaukų šukavimo tendencijos;
2. Naujausios tendencijos plaukų dieninio vakarinio ir proginio šukavimo srityje;
3. Naujausių plaukų priežiūros priemonių naudojimo technikos; 4. Europoje vyraujančios plaukų dažymo technikų tendencijos.
Dalyvių papildoma veikla - teorinio ir praktinio mokymo pamokų (vietos
mokiniams, besimokantiems pagal kirpėjų programas) stebėjimas, siekiant išsiaiškinti esminių gebėjimų, reikalingų savarankiškam kirpėjo karjeros plėtojimui, ugdymo metodus bei IKT panaudojimo mokymo procese galimybes. Stebėjimo veiklomis dalyviai išsiaiškino:
1. Informacinių komunikacinių technologijų panaudojimo galimybes kirpėjų teorinio bei praktinio mokymo metu;
2. Kūrybingumo gebėjimų ugdymo metodus;
3. Mokinių verslumo gebėjimus plėtojančius metodus;
4. Kitų kompetencijų, reikalingų savarankiškam mokinio karjeros plėtojimui, ugdymo metodus;
5. Klientų aptarnavimo kultūros formavimo principus.
Atvirų durų diena (2015-04-22):
VšĮ Panevėžio darbo rinkos mokymo centras 2015 m. balandžio 22 d., įgyvendindamas projektą, suorganizavo atvirų durų dienos renginį, kuriame lankėsi V. Žemkalnio gimnazijos mokinės.
Projekto dalyvė – vadovė Monika Mikoliūnienė pristatė projekto tikslus ir uždavinius, pasidalino vizito į Jungtinę Karalystę, Saltash koledžą, įspūdžiais, palygino svečios šalies ir Lietuvos profesinio mokymo sistemas, kūrybiškumo ir verslumo gebėjimų ugdymą. Vadovė tai pat pasidžiaugė, kad mūsų kirpėjų profesijos mokytojos ne tik patobulino kompetencijas, bet ir pasidalino gerąja patirtimi su koledžo mokytojomis.
Renginio metu gimnazijos mokinės turėjo galimybę susipažinti su kirpėjo specialybe, naujausiomis plaukų priežiūros tendencijomis. Mokytojų vizite įgytos kompetencijos buvo pademonstruotos kartu su mokymo centro mokiniais atliekant praktines veiklas: svečiams kirpti plaukai, darytos vakarinės šukuosenos. Gimnazijos mokinės galėjo išbandyti ir save trumpam tampant kirpėjomis. Taip atvirų durų dieną svečiai įvertino mokytojų projekto metu įgytų kompetencijų efektyvumą ir sužinojo apie Mokymosi visą gyvenimą galimybes.
Akimirkos iš baigiamojo seminaro (2015-05-27):
Projekto informacija
- Smulkiau
-
Paskelbta: 2014 Rugpjūtis 24, Sekmadienis 12:01

Projekto tikslas – tobulinti nuteistųjų profesinio mokymo srityje dirbančių specialistų kvalifikaciją, siekiant didinti nuteistųjų motyvaciją nuolatiniam mokymuisi ir skatinti jų verslumą.
Projekto uždaviniai:
1. Išsiaiškinti, kokiais metodais užtikrinamas švietimo prieinamumas užsienio šalių įkalinimo įstaigose.
2. Susipažinti su mokymų pasiūlos įvairove įkalinimo įstaigose, akcentuojant bendrųjų gebėjimų ir profesinių įgūdžių ugdymo svarbą verslumui.
3. Išsiaiškinti, kokie mokymosi motyvacijos didinimo būdai taikomi dirbant su tautinėmis mažumomis ir jauno amžiaus (16-29 metų) nuteistaisiais.
4. Įgyti žinių, kaip sukurti palankią mokymosi aplinką laisvės atėmimo bausmę atliekantiems užsieniečiams.
5. Susipažinti, kaip organizuojamos ir vykdomos mokymo paslaugos trumpas bausmes atliekantiems nuteistiesiems.
6. Įvertinti užsienio šalių patirtį organizuojant ir vykdant nuteistųjų mokymą bei ieškoti galimybių šią patirtį pritaikyti Lietuvos bausmių vykdymo sistemoje.
Tikimasi, kad projekto metu išaugusi personalo kvalifikacija leis ne tik patobulinti Panevėžio pataisos namuose vykdomo profesinio mokymo kokybę, bet ir sudarys prielaidas išplėsti nuteistiesiems siūlomų mokymų paslaugų spektrą taip, kad šios paslaugos geriausiai atitiktų kiekvieno nuteistojo individualius poreikius ir galimybes. Tokiu būdu padidės nuteistųjų motyvacija mokytis bei įgyti reikalingų profesinių žinių ir įgūdžių, padėsiančių įsilieti į darbo rinką ar sukurti verslą ir tokiu būdu sėkmingai integruotis į visuomenę, atlikus bausmę.
Projekto dalyviai:
1. Panevėžio pataisos namai (projekto koordinatorius),
2. Viešoji įstaiga Panevėžio profesinio rengimo centras,
3. Viešoji įstaiga Panevėžio darbo rinkos mokymo centras,
4. Panevėžio suaugusiųjų mokymo centras.
Projektui priimantieji partneriai:
1. Wisamar Bildungsgesellschaft gemeinnuetzige GmbH (Vokietijoje);
2. Penitenciarul Arad (Rumunijoje);
3. Unione degli Assessorati alle Politiche Socio-Sanitarie del Lavoro (Italija).
Projekto metu bus suorganizuoti 3 darbo stebėjimo vizitai į priimančiąsias organizacijas Europos šalyse. Vizitų metu bus stebimos įkalinimo įstaigų ir kitų organizacijų (visuomeninių, verslo, savanorių ir pan.) vykdomos nuteistųjų mokymo (profesinio rengimo, įvairių įgūdžių ugdymo ir pan.) veiklos. Kiek tai įmanoma, vizito dalyviams bus sudaromos sąlygos asistuoti veiklas vykdantiems specialistams. Ypatingas dėmesys bus skiriamas veikloms, kurios organizuojamos specifinėms, labiau pažeidžiamoms nuteistųjų grupėms, t.y. tautinėms mažumoms, užsieniečiams, jauno amžiaus nuteistiesiems, moterims (stebint bus siekiama identifikuoti darbui su šiais nuteistaisiais naudojamus inovatyvius mokymo metodus, taikomas novatoriškas mokymosi motyvacijos priemones ir pan.), taip pat veikloms, kuriomis siekiama ugdyti nuteistųjų verslumą.
Į kiekvieną vizitą vyks po penkis dalyvius: po du Panevėžio pataisos namų organizacijos atstovus ir po vieną atstovą iš kitų siunčiančiųjų organizacijų. Grįžę iš vizito, dalyviai dalinsis įgyta užsienio šalyje patirtimi su kolegomis organizacijose (parengs pristatymus), tiesiogiai taikys įgytas žinias praktiniame darbe, aktyviai dalyvaus kuriant projekto kognityvinį produktą (t.y. rašytines rekomendacijas), dalyvaus baigiamajame seminare.
- Smulkiau
-
Paskelbta: 2014 Rugpjūtis 22, Penktadienis 12:02
Leonardo da Vinci mobilumo projekto Nr. LLP-LdV-VETPRO-2013-LT-0916
„INTERAKTYVIŲ METODŲ PANAUDOJIMAS MOKYME IR MOKYMESI“
VšĮ Panevėžio profesinio rengimo centras yra partneris Visagino technologijos ir verslo profesinio mokymo centro Mokymosi visą gyvenimą programos Leonardo da Vinci mobilumo projekte Nr.LdV-VETPRO-2013-LT-0916 „Interaktyvių metodų panaudojimas mokyme ir mokymesi“. Šiame projekte taip pat dalyvauja Vilniaus technologijų ir verslo profesinio mokymo centras, Vilniaus geležinkelio transporto ir verslo paslaugų mokykla, VšĮ Elektrėnų profesinio mokymo centras.
Projekto metu 18 kompiuterijos srities profesijos mokytojų vyks į stažuotes Didžiojoje Britanijoje ir Vokietijoje kur galės tobulinti savo profesines žinias ir įgūdžius interaktyvių metodų taikyme mokyme, susipažinti su Europos profesinių centrų ir mokyklų darbo metodais. Projekte numatyti tarpiniai partneriai Training Vision Ltd. (Didžioji Britanija) ir Wasemar (Vokietija), kurie atsakingi už darbinių vizitų organizavimą.
Projekto tikslas - tobulinti profesinio mokymo specialistų iš 5 Lietuvos profesinio mokymo įstaigų žinias ir įgūdžius interaktyvių metodų taikyme mokyme ir mokymesi, susipažinti su Vokietijos ir Jungtinės karalystės profesinių mokymo centrų ir mokyklų darbo metodais..
Projekto trukmė – 12 mėnesių. Pradžia - 2013-07-01, pabaiga - 2014-06-30.
Planuojami projekto rezultatai:
1. 18 profesijos mokytojai susipažins su Vokietijos ir Jungtinės Karalystės interaktyvaus mokymo (si) metodų taikymo ypatumais, įgys praktinių žinių šioje srityje,
2. Susipažins su Vokietijos, Jungtinės Karalystės profesinio mokymo organizavimo ir darbo ypatumais,
3. Dalyviai įgys tarptautinių projektų tarptautinio mobilumo patirties; užmegs asmeninius kontaktus su šių šalių profesijos mokytojais, specialistais
4. Dalyviai susipažinti su Vokietijos, Jungtinės Karalystės kultūra, papročiais, tradicijomis;
5. Dalyviai patobulins savo profesines anglų kalbos žinias,
6. Dalyviai surinks fotografuotos/filmuotos medžiagos iš vizitų, susijusios su projekto tema ir tikslais,
8. Bus organizuoti teoriniai ir praktiniai įgytų žinių pristatymai, patirties pasidalinimai. Stažuotės metu įgytas kompetencijas ir žinias mokytojai naudos savo kasdieniniame darbe. Pagal poreikį bus organizuoti praktiniai užsiėmimai profesijos mokytojams, kurių metu bus praktiškai apmokyta dirbti su naujais interaktyvaus mokymo metodais.
9. Stažuotės rezultatai bus pristatyti mokyklų bendruomenei.
Veikla vykdoma gavus Europos Sąjungos paramą pagal Mokymosi visą gyvenimą programą.